wtorek, 2 marca 2010

Magia Run

Symbolika run od wielu lat mi towarzyszy. W tych wydawałoby się prostych i nieskomplikowanych znakach zawarta jest potężna moc, siła i wiedza związana z energią ziemi. Przynajmniej ja ją tak odbieram.Na początku fascynowało mnie ich pochodzenie, które Odyn okupił kilkudniowym wiszeniem na drzewie , cierpiąc jak człowiek. Jego chęć poznania i pogłębiania wiedzy za wszelką cenę odnajdowałam w pewnym swoim okresie życia. Różni nas jednak zasadniczy szczegół, że on był bogiem a ja człowiekiem. Każde nowe poznanie stawało się nim i wzmacniało boski potencjał. Być może nawet jest tak , że każdy korzystający z wiedzy run każdorazowo płaci Odynowi za tę możliwość. Człowiek poznając rozwija swą percepcję tak zmysłową jak intelektualną i pogłębia swoją wewnętrzną wiedzę, a może tylko odkrywa pamięć Duszy, która w nim jest od zawsze. Poznanie pozwala nam wiedzieć i widzieć więcej, ale musimy weń włożyć mnóstwo naszej energii i siły . Często trzeba być tylko na tym skupionym. Tak więc Odyn jednorazowo poniósł ofiarę, a człowiek jednak chyba siebie każdorazowo w jakiejś cząstce oddaje. Stąd tak istotne jest wiedzieć jak siły odzyskiwać i wzmacniać swój potencjał, aby się nie wytracić do końca. Ale to już zupełnie inna historia. Właśnie runy nauczyły mnie obserwacji wszelkich zjawisk związanych z energetyczną wymianą, respektu dla nich i ogromnej uważności w pracy z nimi. Stąd tak wiele szacunku dla nich,ale też ufności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)