poniedziałek, 8 marca 2010

Kwiat na dziś


Oczywiście,że róża ! Przynajmniej dla mnie. Czerwona, pomarańczowa rozbuchane w swym rozkwicie czy delikatna jeszcze w pączku różowa, wszystkie są piękne i mi bliskie. Uwielbiam te kwiaty, ich zapach i ich świadomość swojej piękności. Natura wiedziała co robi kiedy obdarzyła je kolcami. Ich piękno przyciąga tak bardzo, że trzeba było je chronić przed zbytnią zachłannością. Teraz są już wprawdzie bezkolcowe,ale trochę przypomina mi to kobietę , która zapomniała siebie pierwotną, taką jak ją pan Bóg stworzył. Wszystko jest idealne, piękne, plastikowe i gładkie bez kolców czyli bez łez, krzyku, fałd i zmarszczek. Takie róże bezkolcowe są piękne , ale na ogół nie pachną. Zdecydowanie wolę te pierwsze i pierwotne, czuję je sercem. Mam to szczęście iż w życiu spotkałam kilka kobiet jak te róże prawdziwe, to moje najcenniejsze znajomości.

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam serdecznie wszystkie Róże Prawdziwe, ja też ich kilka w życiu poznałam, jedną z nich jest Autorka Tego Blogu.
    Ach ściskam ściskam i całuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja Ciebie też kochana Abstractio :)Najprawdziwsza i Najpiękniejsza Różo!

    OdpowiedzUsuń

:)