poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Kolory Życia

Życie jest barwą jak te cudowne kwiatki na tle błękitnego nieba. Nie wiem jak nazywa się to piękne fioletowe cudo rosnące w moim ogrodzie, a jestem ciekawa , bo wierzę że każde imię czy nazwa jest integralną częścią całosci . Wszystko co żywe pnie się ku słońcu i niebu, lecz mocno i nierozerwalnie związane jest z ziemią. Siedziałam wczoraj na ogrodzie odurzona słońcem, szaleństwem motyli, które wirowały w jakimś niesamowitym tańcu godowym i czujnie obserwowałam owady brzęczące, by w porę uniknąć bezpośrednich z nimi kontaktu poprzez na przykład żądło. Patrzyłam z zachwytem na malowniczość życia i napawałam się barwą czystych zieleni traw, żółcią żonkili, czerwienią tulipanów , błękitem nieba i znów czerwienią, tym razem mego ciała spieczonego mocno grzejącym słońcem czego siedząc w zachwycie nad życiem nie zauważyłam. Natura oszołomiona wszechogarniającym błogosławieństwem słońca manifestowała swoją radość poprzez intensywność barw, zapachów i śpiew ptaków. W takim momentach nic więcej do szczęścia nie potrzeba.Trwaj więc barwna chwilo, trwaj...

5 komentarzy:

  1. to fioletowe cudo,to hiacynt,kochana anidko:)teraz tylko na szybko do ciebie zajrzalam,a juz poczulam sie lepiej.juz niedlugo odwiedze cie na dluzej.usciski z daleka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i mądry blog ;) Kocham życie i chciałabym jakiegoś dedyka ;) mam na imię mAgda ;) plis jestes ukochana i bardzo fajna i znasz się na kolorach życia ;))) pozDrawiam i liczę na dedykację ;) Paaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. MmMmmM.... cudowny bloog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mMmMM....cudny bloog....

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.serduszko.tk/153055/Magda ;p klikajcie na to co 25 godzin 25 25 25 godzin ;)

    OdpowiedzUsuń

:)