wtorek, 9 lutego 2010

Magiczne kamienie



Dlaczego magiczne ?
Bo jest w nich pamięć początków Ziemi , zapisana strukturą,kolorem,twardością.
Funkcjonują we wszystkich mitologiach świata jako jej Święte Dzieci.

Kiedy bierzemy do ręki kamyk nie mamy często świadomości,że w jednej dłoni zamykamy niesamowity ogrom czasu, a także siłę i moc Ziemi.
Krystalizując się zapamiętują to co na nie w danej chwili działało: wiatr,woda, ogień, zimno.
Tę przez wieki wpisaną pamięć w sobie wzmacniają i utrwalają. Chętnie się nią dzielą, jeżeli z szacunkiem przyjmiemy ich opowieści o powstawaniu Życia.
Zadziwiające, że Kamień to także Życie.

Chętnie zaprzyjażniają się i wtedy stają się najwierniejszymi obrońcami i powiernikami. Nie bez powodów ludzie pałają taką żądzą posiadania ich.Mają świadomość jaka jest moc i siła w kamień wpisana,a im szlachetniejszy tym potężniejsza.
Chociaż niejednokrotnie spotkałam się z ogromną siłą zwykłego otoczaka.


Od kilkunastu lat fascynują mnie minerały i Runy, ich niesamowita mądrość , wiedza i siła, z których niejednokrotnie korzystałam. Pomogły mi w różnych zawirowaniach losu, stąd wiedza moja o nich jest poparta nie tylko teorią, ale także praktyką.
W zależności od barwy,struktury i pochodzenia kamienie mają różne właściwości ,które przydają się przy tworzeniu amuletów i talizmanów.
Najlepiej współpracują z nimi Runy i tworzone z nich Sigile. Wspaniale się uzupełniają i wzmacniają nawzajem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)